Kommerciel vækst

Vi drives af at skabe resultater og at se konsekvensen af bedre resultater

Vi kan bidrage med at skabe sammenhæng, mellem udfordringer (indsats), og hvad det vil betyde at få løst dem (konsekvens).

Derfor starter vi altid med at tage afsæt i dig, dine problemstillinger/udfordringer og uudnyttede muligheder.

Hvordan kan vi skabe værdi?

Dine tre største kommercielle udfordringer ​

  • Hvis Alladin’s lampe landede i dit skød, hvilke markedsmæssige forandringer/løsninger ville du bede om at få løst?​
  • Hvad er konsekvensen af at få løst disse?​

Kommerciel berettigelse. Med afsæt i den kommercielle tilstand afdækkes eks.: ​

  • Positionering (sammenhæng mellem det vi vil, det vi siger og det vi gør, konkurrentanalyse)​
  • Produktsortiment (målgruppe præcisering, relevans, diversitet, omfang, prioritering etc.)​
  • Kommerciel relevans (GAP analyse af ønskesituation vs. virkelighed)​
  • Kommerciel organisation og struktur​
  • Direktions- og bestyrelsesrådgivning​

Go to market audit ​

  • Fundamentalt identificere byggesten for go to market: kernefortælling​
  • Kommunikationsplatform​
  • Markedsføring​
  • Salgskanaler​
  • Intern salgsproces – afdækning af alle relevante interne stakeholders​
  • Omnichannel​
  • Partnerskaber​
  • Kundetilfredshed etc.

Herefter præciseres, hvad der kan/bør effektiviseres, udvikles og optimeres.

Vi simplificerer en kompleks verden​

I fællesskab identificerer vi dine udfordringer. ​

Vi skaber sammenhæng og simplificerer indsatsen

Skaber bedste forudsætninger for værdisskabelse

​Det er vores erfaring, at få fremmede øjne på problemstillingen er rigtig godt. Og gerne fra nogen, der har erfaring fra andre brancher og andre virksomheder.​