Kriseledelse i praksis
Få de rigtige værktøjer til at hjælpe din virksomhed igennem en forestående krise
Har du de rigtige værktøjer parat?
Hos PM Nordic tilbyder vi dig muligheden for at deltage i et forløb med andre ejerledere, der er i samme eller lignende situationer. Vi hjælper dig til at få en klar struktur og køreklar plan for din virksomheds rejse igennem den nuværende krise.
- Har du en klar vækstplan?
- Har du styr på dine ambitioner & mål?
- Har du de rigtige ansatte og ved du hvordan får du dem til at levere optimalt?
- Hvordan får du de rigtige kontakter og partnere til at hjælpe dig til øget vækst?
- Har du en plan for hvordan du får ovenstående eksekveret?
På “Kriseledelse i praksis” vil du få præsenteret oplæg fra selvstændige og ledere, som har navigeret igennem tidligere års kriser og har prøvet hvad det vil sige, at skabe og håndtere vækst i svære tider.
Du kan forvente:
- Praktisk orienterede, simple og effektive værktøjer
- Minimum forberedelse og læsning af teori
- Effektiv og sjov undervisning – krydret med øvelser
Du vil desuden opleve, at vi følger dig efter dette kursus og at vi er til rådighed hvis du ønsker rådgivning eller hjælp.
Bemærk: Kurset afholdes over 3 måneder. Du modtager et kursusbevis, når du har færdiggjort uddannelsen.
Målgruppen for kurset
Både ledere for små og mellemstore virksomheder kan nyde gavn af de mange værktøjer som dette kurset bibringer. Er du i tvivl om hvorvidt du passer ind i målgruppen så kontakt os gerne.
Kursets indhold
Kursusdag 1 – Vækst – Hvor meget og hvordan?
-
- Vækstambitioner & vækstformer: Organisk, digital, fusion eller opkøb
- Hvad er mulighederne og hvad skal der til?
- Introduktion til beredskab og krisestyring
- Inspirationsindlæg
Kursusdag 2 – Ejerlederens rolle
-
- Hvad er din ambition?
- Har du og dine ansatte de rigtige kompetencer for at nå i mål?
- Lær dig selv at kende – PI-personprofil
- Ejerlederens & og de ansattes rolle
- Inspirationsindlæg
Kursusdag 3 – Organisering af medarbejdere
-
- Har jeg den rigtige organisation?
- Har jeg de rigtige personer og kompetencer i organisationen?
- Hvordan får jeg som ejerleder af organisationen til at levere mere?
- HR i hverdagen – herunder mulighed for udlicitering
- Inspirationsindlæg
Kursusdag 4 – Valg af rådgivere, sparring og netværk
-
- Ejerforhold og finansiering
- Skal jeg vælge bestyrelse, advisory board eller noget tredje?
- Valg af de rigtige samarbejdspartnere – herunder bank, revisor, etc.
- Opbygning og aktivering af det rigtige netværk
- Inspirationsindlæg
Kursusdag 5
-
- Valg af hovedmål
- Aktivitetsplan og involvering af organisationen/samarbejdspartnere
- Opfølgningsstruktur, formål, delmål og fejring af succes
- Afslutningsceremoni med diplomer, fotos og gaver
- Inspirationsindlæg
- Afslutningsmiddag
Tilmelding til Kriseledelse i Praksis

Lars Sander Matjeka

Henrik Haagen

Jakob Schilder-Knudsen
Næste kursusdag:
14. Marts 2024
Lokation:
København
Tilmeldingsfrist:
1. Marts 2024
Prisen er inklusiv forplejning & kurset er fradagsberettiget
Pris: 34.500,- ex. moms
Intropris: 29.995,- ex. moms