Kriseledelse i praksis

Få de rigtige værktøjer til at hjælpe din virksomhed igennem en forestående krise

 

Har du de rigtige værktøjer parat?

Hos PM Nordic tilbyder vi dig muligheden for at deltage i et forløb med andre ejerledere, der er i samme eller lignende situationer. Vi hjælper dig til at få en klar struktur og køreklar plan for din virksomheds rejse igennem den nuværende krise.

  • Har du en klar vækstplan?
  • Har du styr på dine ambitioner & mål?
  • Har du de rigtige ansatte og ved du hvordan får du dem til at levere optimalt?
  • Hvordan får du de rigtige kontakter og partnere til at hjælpe dig til øget vækst?
  • Har du en plan for hvordan du får ovenstående eksekveret?

“Kriseledelse i praksis” vil du få præsenteret oplæg fra selvstændige og ledere, som har navigeret igennem tidligere års kriser og har prøvet hvad det vil sige, at skabe og håndtere vækst i svære tider.

Du kan forvente:

  • Praktisk orienterede, simple og effektive værktøjer
  • Minimum forberedelse og læsning af teori
  • Effektiv og sjov undervisning – krydret med øvelser

Du vil desuden opleve, at vi følger dig efter dette kursus og at vi er til rådighed hvis du ønsker rådgivning eller hjælp.

Bemærk: Kurset afholdes over 3 måneder. Du modtager et kursusbevis, når du har færdiggjort uddannelsen.

Målgruppen for kurset

Både ledere for små og mellemstore virksomheder kan nyde gavn af de mange værktøjer som dette kurset bibringer. Er du i tvivl om hvorvidt du passer ind i målgruppen så kontakt os gerne.

Kursets indhold

Kursusdag 1 – Vækst – Hvor meget og hvordan?
    • Vækstambitioner & vækstformer: Organisk, digital, fusion eller opkøb
    • Hvad er mulighederne og hvad skal der til?
    • Introduktion til beredskab og krisestyring
    • Inspirationsindlæg
Kursusdag 2 – Ejerlederens rolle
    • Hvad er din ambition?
    • Har du og dine ansatte de rigtige kompetencer for at nå i mål?
    • Lær dig selv at kende – PI-personprofil
    • Ejerlederens & og de ansattes rolle
    • Inspirationsindlæg
Kursusdag 3 – Organisering af medarbejdere
    • Har jeg den rigtige organisation?
    • Har jeg de rigtige personer og kompetencer i organisationen?
    • Hvordan får jeg som ejerleder af organisationen til at levere mere?
    • HR i hverdagen – herunder mulighed for udlicitering
    • Inspirationsindlæg
Kursusdag 4 – Valg af rådgivere, sparring og netværk
    • Ejerforhold og finansiering
    • Skal jeg vælge bestyrelse, advisory board eller noget tredje?
    • Valg af de rigtige samarbejdspartnere – herunder bank, revisor, etc.
    • Opbygning og aktivering af det rigtige netværk
    • Inspirationsindlæg
Kursusdag 5
    • Valg af hovedmål
    • Aktivitetsplan og involvering af organisationen/samarbejdspartnere
    • Opfølgningsstruktur, formål, delmål og fejring af succes
    • Afslutningsceremoni med diplomer, fotos og gaver
    • Inspirationsindlæg
    • Afslutningsmiddag

Tilmelding til Kriseledelse i Praksis

Lars Sander Matjeka

Underviser & Advisor
Tidligere CEO hos Aller Media, Boardmember

Henrik Haagen

Underviser & Advisor
Co-Founder & tidligere COO hos Boozt Fashion

Jakob Schilder-Knudsen

Underviser & Advisor
Partner & Advokat hos DLA Piper Danmark

Næste kursusdag:
14. Marts 2024

Lokation:
København

Tilmeldingsfrist:
1. Marts 2024

Prisen er inklusiv forplejning & kurset er fradagsberettiget

Pris: 34.500,- ex. moms
Intropris: 29.995,- ex. moms